پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

آغازی دوباره...

. . . و اکنون با تو آغاز می کنم. آغازی که پایانش را مرگ جسممان خواهد گفت!

وقتی که تنها من بودم و تاریکی، وقتی که پیکر تکیده ام در دل تنهایی شب به فراموشی سپرده می شد، وقتی که دیگر من نبودم و تمام من ها را غرق ظلمت و سیاهی میساختم، ناگهان تو آمدی!

من که روشنی را از یاد برده بودم و با خود می اندیشیدم که جز سیاهی چیزی مرا دربر نمیگیرد دریک گرمای تب آلود دستان سپیدم را از میان تاریکی یافتی و مرا از هر آنچه نام شب داشت رها ساختی.

هنوز هم نمیدانم تو را چگونه بنامم! تو همچون پیک نویدی که برایم دنیایی از عشق و امید به ارمغان آوردی. تو تنها صبح سپیدی که در لحظه های ظلمانی من طلوع کردی و دنیای مرا نه به یک رنگ، بلکه رنگین کمونی از زیبایی ها را به دنیای من هدیه دادی.

مرا به خلوت تنهایی خود پیوند بده تا هر دو آغازی دوباره برای یکدیگر باشیم و سرور جاودانه مان را فریاد کنیم. . .

نظرات 10 + ارسال نظر
من! سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

مبارکه! وبلاگ نو مبارکه!

بهار سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام سلام. مبارک باشه خانم خانما.
دیر اومدم اول نشدم.
خیلی قشنگ نوشتی.
همیشه شاد و موفق باشی.

سلااااااام.بهار خانوم. به قول شاعر گرانقدر:در وا شد و گل اومد بهار خوشمل اومد. . . بقیه اش و بلدی دیگه نمینویسم.

حمید پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
سلام :-)
برای وبلاگ جدید و مطلب زیبایتان صمیمانه تبریک عرض میکنم
وبرایتان آرزوی موفقیت دارم

سلام. ممنون که به من هم سر زدید. در ضمن مطلب من در مقابل مطالب زیبای شما که واقعا به چشم نمیان.

نیلوفر پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 01:27 ب.ظ

من تو رو میکشمممممممممممممممممممممممممممم :(
بی خبر؟ ..آره؟
میکشمت فرزانههههههههههههههههههههه!!
خوب دیگه کشت . کشتار بسه!!
به به سلام خانم خوشگله...چطوری یا نه؟
بالاخره تو هم اغفال شدیا!!!
عسیسم...بالاخره مجل تلفن حل شد یا نه؟

مرسی به خاطر این استقبال گرم. بابا بذار برسم بعد کشت و کشتار راه بنداز. دیگه وقتی آدم چند تا دوست ناباب مثل شماها داشته باشه اغفال میشه دیگه.

شهرزاد پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام فرزانه جان:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیلوفر بهم خبر داد که وبلاگ ساختی ....
خیلی قشنگ نوشتی....
خوشحال میشم که یه دوست جدید پیدا کنم....
اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن....قربونت
موفق و شاد باشی
فعلا......

سلام شهرزاد خانم گل. ممنون بابت تعریفت. منم از داشتن دوستای جدید خوشحال میشم. به شدت هم مایل به تبادل لینکم.

شهرزاد پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

دوباره سلام:
ببخشید عزیز آدرسمو یادم رفت برات بزارم
قربونت
فعلا......

پس تو هم آلزایمر داری؟ اشکال نداره سرطان که نیست شاید تو هم خوب شدی.

بهار یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

چرا تو آپ نمی کنی چرا چرایی
نظر تایید نمی کنی چرا چرایی
(با آهنگ اگر بار گران بودیم و رفتیم بخواخید لطفا)

تو باعث افتخار منی. چقدر شعرای دلنشینی میگی.به زودی میام. پس تا برنامه ی بعد خدانگهدار.

شهرزاد دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام عزیزم:
منم شما رو لینک کردم
خوشحال شدم
ممنون:))))
قربونت
فعلا.....

سلام شهرزاد جون. منم خوشحال شدم.

ققنوس سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:31 ب.ظ

من هم به نوبه خود این حضور سبز و گرم شما را تبریک عرض می نمایم!
کجانی؟ زود بیا آپ کن دیگه!!!!

ای بابا! من که میام. ممنون از خوشامد گویی! در ضمن تو آهنگ خوندن اون قسمت از نوشته رو تغییر بدی درست میشه.


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد