پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

فراتر از وصف

تو از میان روشنایی دستان خدا لغزیدی و به دنیای من آمدی تا با آمدنت تولد دوباره ای را جشن بگیریم. تو قصه ساز لحظه های من شدی و در پیچ و تاب پر نقش و نگار دوران، آسمانی زلال به من هدیه کردی که چشمانت از آن جاری بود اما وسعت نگاهت فراتر از آسمانها می رفت! تو رویای خاموش سالهای دورم را بیدار کردی و مرا بر بال رویاها نشاندی! تو شعر ناتمام من بودی که حضورت اکنون هر لحظه بیتی زیباتر از پیش می سازد و من چقدر از توصیف تو ناتوانم! چگونه میتوانم عظمت تو را در حجم کوچک واژه ها جای دهم و تو را همانگونه بخوانم که هستی؟! وقتی لبزیر از احساس تو می شوم تمام وجودم گر می گیرد و انگشتان یخ زده ام در خواهش نوازش تو می سوزد و تو تنها دریای مواجی که آتشم را می نشانی و آغوش مهربانت را به پیکر تب آلودم می پاشی! چگونه از تو بگویم که هر چه بهترین است در تو می یابم و هیچ کس را چون تو نمی دانم!!!

پاوبلاگی1: اینم از سومین روز ششم! (عمرا اگه بفهمید چی گفتم)

پا وبلاگی2: واقعا چقدر نگاه ما آدمها روی مسائل مختلف با هم فرق داره. میشه به یک موضوع چندین نگاه داشت. هم مثبت و هم منفی! شما از کدوم دسته اید؟

نظرات 12 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://startofanend.blogfa.iR

بعد این بهار میگه من گنگ حرف میزنم!
سومین ششم دیگه چه جور جونوریه؟ خوردنیه؟ پوشیدنیه؟ دیدنیه؟ اصلا چرا یه چیزی میگی که آدم از خودش نمیتونه فهمیدن تراوش کنه براش؟!!‌(ها؟!!!!! عجب جمله ای شد!)

عاقلان دانند!!! :)

ققنوس سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://startofanend.blogfa.iR

راستی! تولد تو که آذر ماه نبود! ولی حالا که تولدت شده، تولدت مبارک!!!

از شوخی که بگذریم، خیلی متن قشنگیه... مثل همه متنهات!

تولد که حتما نباید روز به دنیا اومدن باشه! تازه من تولد و دوست دارم. اصلا میخوام همه ی ۳۶۵ روز و واسه خودم تولد بگیرم.
مرسیییییییییییییییییییییییی از تعریفت!

افسانه سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام علیک چطوری استاد بابا تو دیگه کی هستی خداییش این متنارو خودت می نویسی ؟؟؟؟؟!!!!!!! :-)

به به! گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
نه! میدم به بچه ی همسایمون واسم می نویسه!!! :)

شهرزاد چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام فرزانه جان:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟
خیلی قشنگ بود......
پی نوشتات منو مرده.....
عزیز اگه آپ میکنی به من یه خبر بده تا بی معرف نشم و از مطالبت لذت ببرم چون من زود میام تو اینتر زود هم میرم به علت کمبود وقت.....
ممنون میشم.....
منم شدم مثل خواهرت دچار کمبود وقت شدم......
من بستگی داره که چه مسئله و موضوعی باشه ؛دیدم نسبت به مسائل مختلف فرق داره ولی بیشتر مثبته....بهتره که آدم همیشه نیمه ی پر لیوان رو ببینه چون اگه این طور نباشه خودشو اذیت میکنه......
موفق باشی
ممنون از نوشته ی قشنگت...
بوسسسسسسسسسسسس

سلام شهرزاد جان
ممنون! تو چطولی؟
چشم! از این به بعد خبر میدم.
این روزا کیه که وقت داشته باشه؟
خوبه که مثبت اندیشی همیشه همینطوری باش. . .
بوسسسسسسسسسسسس

بهار چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام علیک. عجبه آپ کردی!!!!!!!
خیلی هم قشنگ بود مثل همه نوشته ها و کارای دیگت. به ققنوس بگو اصلا راجع به گنگ نویسی اظهار نظر نکنه که خودش آخر گنگ نویسیه!!!
تو هم داری میشی مثل اون. پاک ناامیدم کردی.

منم که می دونی اصولا آدم مثبت و مثبت نگری هستم. همچین که راه می رم ازم مثبت می ریزه. بعد هی انرژی مثبت می دم و همه رو به مثبت نگری دعوت می کنم و همه چیز و با هم جمع می کنم و به جای تمام علائم مثبت می ذارم. اما چرا من ریاضیم و می افتادم؟؟؟؟

بابا من که زود به زود میام می کنم!!!!!!
راجع به ققنوس هم باهات کاملا موافقم!
اصولا همه ی جوابا نمی تونه مثبت باشه. به خاطر همینه که ریاضیت و افتادی!!!

بهار چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

ببینم افسانه خانم چرا سراغ من نیومدی؟؟؟
بعدا حسابتو می رسم. :)

داشتیم بهار خانوم؟ تو وبلاگ من؟

حمید چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

سلام
خیییییییییییییییییییییلی زیبا نوشتی
اگه میشه پا وبلاگی ۲ رو توضیح بده
این متنتو پرینت میگیرم میدم خانمم
کی به کیه میگم خودم برات نوشتم!
امضا : پینوکیو

سلام! خییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون!
واضح نبود؟! یعنی به یک موضوع نگاههای متفاوت میشه! یکی خیلی مثبت اندیشه و اون موضوع رو مثبت میبینه یکی هم منفی نگره و از اون اتفاق واسه خودش یه فاجعه میسازه! مفهوم بود؟
جمع کن بینیت و بابا خورد به سرو صورتم! اگه به خانمت نگفتم! :)

ققنوس چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://StartOfAnEnd.BlogFa.iR

باز دو دقه تنهاتون گذاشتم پشت سرم هر چی میخواید میگید؟
در ضمن مثبت که من بودم!‌خودتون میگفتید همش ازم مثبت میریزه!!!

ما باهات شوخی کردیم بابا! جدی نگیر!

مهیار پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام خوشگل چطوری
من از وبلاگ تو عقب افتاده بودم
هم تولد وبلاگت هم تولد ۳۶۵روزه خودت و تبریک میگم
متنات هم فوق العادست فقط دستت درد نکنه منبعش و بنویس

وااااااااااااااااااای به من گفتی خوشگل؟ :)
اشکال نداره! میتونم ببخشمت! از این به بعد این عقب افتادگی رو جبران کن!
مرسی بابت تبریک! فقط قربونت کادوهام و واسم با پست بفرست!
خیلی بدجنسی! بابااااااااا اینا نوشته های خودمه!!!!

علی پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://besasista1.blogfa.com/

سلام.
خلوتم را نشکن
شاید این خلوت من کوچ کند
به شب پروانه
به صدای نفس شهنامه
به طلوع اخرین افسانه
و غروبی که در ان
نقش دیوانگی یک عاشق
بر سر دیواری پیدا شد.
خلوتم را نشکن
خلوتم بس دور است
ز هوای دل معشوق سهند
خلوتم راه درازی ست میان من و تو
خلوتم مروارید است به دست صیاد
خلوتم تیر وکمانی ست به دست ارش
خلوتم راه رسیدن به خداست
خلوتم را نشکن.

ممنون! بسیار زیبا بود!

coral only... پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

فقط می تو نم بگم محشر بود ...... درست مثل همیشه.....

وقتی میای کلی روحیه میگیرم! مرسی عزیزم!

شهرزاد شنبه 10 آذر 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام فرزانه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آپممممممممممممممممم بدو بیاااا
بدو بدو....
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسس

چه عجب! تو که من و دق دادی تا ادامه ی داستان و بنویسی دختر!
زودی میام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد