پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

مرجان خوب من

این پست رو واسه دوست عزیزم*مرجان* مینویسم که خودش میدونه چقدر دوستش دارم!!!

چقدر بودنت را دوست دارم و تمام نبودن هایت را! بودنت سیلاب آرامش است و نبودنت یادآور هزاران خاطره! دلم برای تمام روزهایی که به دیروز سپردیم تنگ شده! یادش بخیر... راز و رمزهای فاش نشده که تنها من و تو معنایشان را میدانستیم. آه که هنوز هم یادآوریشان قلبم را محکم تر از پیش بر سینه می کوبد! انگار از همان روز نخست که نگاهمان در هم گره خورد، رشته ای ناگسستنی را می بافتیم تا بر دلهایمان بپیچیم و یک روح واحد از آن بسازیم. چقدر کوکانه هایمان در کنار هم زیبا شد و چه زیبا از تمام بودن ها سخن گفتیم. آن روزها تنها عشق بود که ما را برای رسیدن به خدا همراهی می کرد و بال پروازمان احساسات بکر و دست نخورده ای که دست عشق خط خطیش میکرد! شاید هم خطهای عمیق او بود که بالهایمان را زخمی کرد و شکستن را آموختمان! سالها گذشت اما هنوز زخمش در دلم باقیست و گاه روزهایی را برایم یادآور میشود که تنها تو قادر به درک آنی و تنها تو میتوانی در میان تمام آن تلخی ها زیبایی را دریابی! هرگز جز برای تو با کسی از آن روزها نخواهم گفت! بگذار اگر رویاهایمان را سوزانده اند لااقل خاطراتش را با کسی قسمت نکنیم تا از هر گزندی در امان بماند. دلم برای تمام دیروزهایمان تنگ است... به قول کسی که برای هردویمان خاطره ساز شد

اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

چشم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت

...

پاوبلاگی1 : این ترانه یکی از خاطره سازترین ترانه ها بود! مگه نه؟

پاوبلاگی2: همیشه مهم بودی، هستی و خواهی بود!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

امیدوارم دوستیتون پایدار بمونه.

بابا سرعت عمل!!!
مرسی! مگه میشه یه دوستی هفت ساله الکی از بین بره؟

ققنوس یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://StartOfAnEnd.bLogFa.iR

دوستای خوب همیشه دوستای خوبن! حتی اگه دور باشن... حتی اگه از هم خبر نداشته باشن... حتی اگه...

موافقم! حتی اگه دیگه نباشن... حتی اگه دیگه دوستت نداشته باشن حتی اگه...

حمید یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

پایداری دوستی استوارتان را آرزومندم
*****************************
شعر زیرین مربوط به دوستان خودمه و ارتباطی با متن بالا نداره

کاش بودندی به دنیا بر قرار و بر دوام
دوستان در دوستی چون دشمنان در دشمنی

ممنون. انگار دل خونی از دوستانتون دارید!!

حمید یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 05:34 ب.ظ

راستی ترانه خاطره ساز زندگیمو یادم رفت بگم

قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم
برای آخرین بار برای تو بمیرم ...

همیشه ترانه های خاطره ساز در عین اینکه آدم و دلتنگ میکنه اما لذت بخشه...

دوست پاییزی دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
ممنونم که پیشم اومده بودی..

انشالله که دوستیتون پردوام تر و محکمتر بشه
موفق باشید

علیک سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت
ممنون از دعای خوبت...

بید مجنون سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
دوستی های خوب یکی از قشنگ ترین چیزاییه که تو زندگی هر کس می تونه وجود داشته باشه.
راستی نظراتی که برام می گذاری خیلی خوب و قشنگه دوست خوبم!

سلام بید مجنون عزیز.
ممنون که تو هم به من سر میزنی.

بید مجنون چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

اواااااا
من هم کامنت گذاشته بودم انگار.....

اواااااا
خب مگه کسی گفت نذاشتی...:-)

تنهای تنها .... مرجان.... جمعه 16 آذر 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد