پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

تولدت مبارک

آیا خدا هدیه ای برتر از عشق هم برای بندگانش آفریده است؟ گمان نمی کنم!

پس از 9 روز از گذشت یلدای پاییزی تو آمدی و تمام شعرهای خاکستریم را به عاشقانه های بی انتها مبدل ساختی، آنچنانکه خدا خزان غبار گرفته را به بهار شاداب تبدیل می سازد. اکنون با قلبی لبریز از اشتیاق به استقبال فصل تازه می روم.

 روز های سپید زمستانی سلام! هیچ گاه گرفتگی آسمان و سردی هوایت را اینگونه دوست نمی داشته ام. مرا می شناسی؟ من دختر گرم تابستانم که پیش از این از تو می گریختم و اکنون برای آمدنت شتابانم. آه زمستان! نمی دانی که با آمدنت چه موهبتی را به من هدیه دادی! تو تولد عشق و احساسم را در یک صبح زمستانی جا دادی و به تمام لحظه هایم رنگ خوشبختی پاشیدی! نمی دانی که با حضور زیبایت چه سروری دنیایم را فرا میگیرد و بودنت چه آرامشی را به قلبم هدیه می کند. رویای سرد برفیم با حضورت درخششی تازه میگیرد و وجود تابستانی من در آغوش زمستانی تو شعله ور میشود. تو را به اندازه ی تمام تپش هایی که بر سینه کوبیده شد دوست می دارم و به اندازه ی تمام تپش های باقی مانده دوست خواهم داشت.

خداوند روز اول آفتاب را آفرید

روز دوم دریا

روز سوم صدا را

روز چهارم رنگها را

روز پنجم حیوانات

روز ششم انسان را

و روز هفتم خداوند اندیشید دیگر چه چیز را نیافریده است

پس تو را برای من آفرید

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزاد یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 12:23 ب.ظ


فکر کنم تنها چیزی که میتونم بگم اینه:

..!

پس جواب منم اینه:
...!

فرزاد یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

وقتی کلمه برای تشکر کم بیاد، باید چیکار کرد؟

باید سکوت کرد و تماشا...

[ بدون نام ] یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام عشقی
این نوشته ات منو خیلی تحت تاثیر نیروی مرموز جاذبه زمین قرار داد اگه میدونستم اینقدر خوشحال میشی زودتر میومدم
امضا زمستون
خودمم بعد میام نظر میدم

هاااااااااااااااااااااااااااااااااان!!!
یعنی واقعا فکر کردی واسه تو نوشتم!!!
عجب توهمی!!!
حالا چون دلت نشکنه یه دونه از اون کاریکاتورای معروفم و واست میفرستم! :-)

بهار یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

شاد باشید همیشه.

تو هم!
این همه راه اومدی فقط همین!!!
خسیییییییییییییییییییییس

بید مجنون یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

بابا تحویل بازار! عشقولانه!

یکی هم ما رو تحویل بگیره........!

چه متن قشنگی نوشتیااااااااا

عزیزم تو با چشمای قشنگت خوندیش...
حالا چون تویی تاریخ تولدت و بگو واست ردیفش می کنم!!! :-)

حمید یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

حالا افتاد
سلام و عرض تبریک زیاد به خاطر اعیاد گذشته و تولد اقوام
وبه زودی تولد خودتان و تشکر مخصوص برای اینکه وبلاگ منو
میخونید و نظرات دلگرم کننده برام میذارید
مطلب اخیرتان بسیار زیبا و گویا و متین بود
دستتون درد نکنه و موفق باشید

سلام
واسه افتادن حالا وقت بود
ممنون ولی تا تولد من خیلی مونده!!! حالا نگران نباشید بهتون خبر میدم که کادوم و واسم بفرستید!!!
نوشته های شما انقدر زیباست که همیشه چند بار هر متن و مرور میکنم و لذت میبرم.
دست شما هم درد نکنه که به اینجا سر میزنید و من و خوشحال میکنید.

شهرزاد دوشنبه 10 دی 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟؟
مثل همیشه نوشته هات زیبا و پر معنا بود....
ممنون عزیزم لذت بردم.....
موفق باشی....
بوسسسسسسسسسسسسسس:)))

سلام شهرزادی
من خوبم تو چطوری؟
مثل همیشه به من لطف داری...
قربونت...

ققنوس چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

زمونه بر عکس شده!
من الان نشستم تو کافی نت سهند دارم کامنت میذارم.
کی میدونه کافی نت سهند کجاست؟ D:

الله اعلم...

شهرزاد پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام فرزانه جون:
خوبی؟؟؟/
دختر بیا آپ کن دیگه!!!!
بدو بیا من یه چیزایی از این تراوشات ذهنمو آپ کردم...
فدای تو
یا حق!!!

سلام شهرزاد جونم
خوبم
میخوام ولی وقت ندارم
الان میام میخونم. بابا تراوشات ذهن...
قربونت

بهار دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

خب دختر تا اینجا اومدی آپ نکردی؟!! تنبللللللللللللل

عوضش امروز آپ میکنم.

مرجان جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

از پست جدیدت دلم گرفت...
دلم خواست برگردم به پستهای پرشورو نشاط گذشتت... که آدمو مست میکرد...
فرزانه آیا این همون آدمه که برای تولدش چنین جمله هایی رو نوشتی؟؟؟؟

کدوم آدم؟!!!
۹ دی تولد فرزاده دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد