پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

سپیده ی عشق

کاش میتوانستم تو را در وسعت واژه ها جای دهم و آنقدر از تو بگویم که تمام نوشته هایم رنگ بودنت را بگیرد. در تمام لحظه هایی که نیستی واژه ها از اشکهای بی پروایم می چکند و عاشقانه از جای بوسه هایت بر روی گونه هایم عبور میکنند. کاش آنچنان مرا در آغوشت می فشردی که تمام تار و پودم جزیی از تار و پود تو باشد و بودنم گره خورده بر لحظه ای باشد که تو میخواهی باشم. در هر گوشه ای از خیالم که گذر کنی رد پای نازنین تو بر آن نقش خورده و رویایی از با تو بودن برایم ساخته است. تو زیباترین سروده ی خدایی و من عاشقانه در تمام لحظه هایم می خوانمت...

آسمان همچو صفحه ی دل من

روشن از جلوه های مهتابست

امشب از خواب خوش گریزانم

که خیال تو خوشتر از خوابست

خیره بر سایه های وحشی بید

میخزم در سکوت بستر خویش

باز دنبال نغمه ای دلخواه

می نهم سر به روی دفتر خویش

تن صدها ترانه می رقصد

در بلور ظریف آوایم

لذتی ناشناس و رویا رنگ

می دود همچو خون به رگهایم

آه...گویی ز دخمه ی دل من

روح شبگرد مه گذر کرده

یا نسیمی در این ره متروک

دامن از عطر یاس تر کرده

بر لبم شعله های بوسه ی تو

می شکوفد چو لاله گرم نیاز

در خیالم ستاره ای پرنور

می درخشد میان هاله ی راز

ناشناسی درون سینه ی من

پنجه بر چنگ و رود میساید

همره نغمه های موزونش

گوییا بوی عود می آید

آه... باور نمی کنم که مرا

با تو پیوستنی چنین باشد

نگه آن دو چشم شورافکن

سوی من گرم و دلنشین باشد

بی گمان زان جهان رویایی

زهره بر من فکنده دیده ی عشق

می نویسم به روی دفتر خویش

جاودان باشی ای سپیده ی عشق

 

نظرات 15 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 01:12 ب.ظ

اول!!
هنوز نخوندم! حالا برم بخونم بیام نظر بدم!!

اینجوری قبول نیستا...
اول باید بخونی بعد...

ققنوس سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 01:24 ب.ظ

حالا خوندمش!
به غیر از اینکه همیشه متنات قشنگه، از یه بیتش هم خیلی خوشم اومد:

امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست

شعر مال کیه؟

شعر سپیده ی عشق از فروغ فرخزاد.
فکر کنم قبلا از این بیت استفاده کرده بودم. یادت نیست؟

ققنوس سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

من که جسارت نکردم بگم استفاده نکردی! گفتم خیلی خوشم اومد ازش!!

شما لطف دارید قربان...

بهار سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام. چطوری. دلم واسه فروغ تنگ شده بود. از بس سرم شلوغه اصلا وقت نمی کنم یه بیت شعر بخونم.
خیلی خوشمل بود. باریکالله دلبندم.

سلاااااااااااااام بهار خوشمل. چطولی؟ من دلم واسه خودمم تنگ شده از بس سرم شلوغه یه حالی از خودمم نمیپرسم!!!

شهرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

سلامم فرزانه جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
ستاره ی سهیل من؟؟؟!!!
ستاره ی عاشق؟؟؟!!!!
لذت بردم مثل همیشه....خیلی زیبا بود..
موفق باشی و پیرو و عاشق!!!!
فدای تو..
یا حق!!!

سلام شهرزادی جونم
من خوبم تو چطوری؟ از دختر عمه ی بی معرفتت که هیچ خبری نیست.
مرسی عسیسم... تو همیشه نسبت به نوشته های من لطف داری...
قربان تو...

بید مجنون جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود ... و خیلی برام جالبه ! می دونی اصلا نمی تونم احساسات عاشقانه رو رک کنم انگار ز یه حدی بیشتر توی من نفوذ نمی کنه دقیقا مثل درسهای نمودار مختصات و این چرت و پرت های ریاضی که نمی فهمم!

وای نگووووووووووووووو
اگه عشق شبیه ریاضی بود حتی نگاهشم نمیکردم...
عشق چیزی نیست که خودت بری بگردی و پیداش کنی... عشق یه دفعه میاد سراغت و اصلا یادت نمیمونه که از کجا شروع شد...امیدوارم زودتر بیاد سراغت البته به شرطی که خودتم بخوای و پس نزنیش!!!

coral only شنبه 4 اسفند 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

مثل همیشه عالی بود ............. دوباره منو برد..........

سلام عزییییییییییییییییییییییییزم
چه عجب یه سری هم به اینجا زدی...
به قول شهرزاد کلی دلم واست تنگولیده هاج خانوم... :-)
مرسی که همش ازم تعریف میکنی... من اگه تورو نداشتما همش کمبود محبت میگرفتم...
دوباره من و برد... ای روزگار...

شهرزاد جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

سلامم بر فرزانه خانومیه گل :
خوبی ستاره ی سهیل؟؟؟
معلوم هست تو کجایی؟؟؟دختر عمه ی من همین دو را وراست بیچاره....
بدو بیا که آپمممممممممممم
بدو بدو که عقب موندی...
فدای تو..
فعلا....

سلام شهرزاد جونم
خوب خوبم تو چطوری؟
یکی هم از من طرفداری کنه...با اون دخترعمه ی بی معرفتت...
اومدممممممممممممممم
بای...

حمید یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
خیلی وقته نیستی
کجایی ؟
کی میای؟
؟
؟

سلاااااااااام
ما هر جا باشیم به یاد دوستان هستیم
قول میدم به زودی بیام

ققنوس سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

یعنی میخوای امروز آپدیت کنی؟!!

با اجازه ی بزرگترا نخیر...

ققنوس سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

اجازه بزرگتها هم دست شماست!!!!!

بابا خیلی تحویلم گرفتی!!!
پررو میشما!!!

حمید سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام ( گل )
عذر خواهم برای کامنت بی ارتباط با مطلب شما
در پی دوستانی که بر مطلب باور من پیام گذاشته اند به وبلاگ شما رسیده ام
قصدم از گذاشتن این پیام
1 تشکر از شما برا ی لطفی که به من داشته اید و
2 دعوت از شما برای بازدید مجددتان از وبلاگم
با آرزوی بهترینها برایتان
حمید

سلام آقا حمید گل گلاب
دوست عزیزم عذرخواهی برای چی؟ شما به هر بهونه ای به ما سر بزنید خوشحال میشیم. من هر وقت بیام حتما از مطالبتون استفاده میکنم. خیلی وقتها که از همه چیز این زندگی خسته میشدم مطالب شما آرومم میکرد. من هم از شما ممنونم به خاطر باورهای قشنگتون که اجازه میدید ما هم ازشون بهره مند بشیم. موفق باشید...

ققنوس دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام علیکم!
به اینترنت خوش آمدید!

ققنوس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

ما بی صبرانه منتظریم آپدیت کنی!
بدو بیا! بدو!

ققنوس سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

خوش اومدی!
میبینم که اومدی!
آپ کن دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد