پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

خدای من کو...؟

خدایا! چرا دیگر پاسخت را از میان زمزمه های دردمندم نمی شنوم؟ چرا دیگر دست های نوازشگرت را روی سرم حس نمی کنم؟ خدایا! نکند تو هم مرا تنها گذاشته باشی؟ من بدون تو با دردهای کهنه و زخم های عمیقم چه کنم؟ من بدون تو برای که، ناگفته هایم را بگویم؟ چرا تمام روزهایم از معجزه ی حضورت خالی شده؟ خدایا! حال که به نیمه ی راه رسیده ام مرا ترک می کنی...؟!

هر چه نامت را صدا زدم جوابی نشنیدم و تو تنها فریاد میزدی برو جلو! آنقدر که دیگر حتی صدای فریاد تو را هم نمی شنوم. خدایا مگر این راهی نبود که تو برگزیدی؟ پس معنایی برای تنهاییم جست و جو کن که شاید کمی آرام بگیرم! چگونه شرح خستگیم را دهم تا بدانی چقدر از این نفس های بیهوده سیرم؟! دیگر حتی از گفتن واژه ی "خسته" هم خسته ام!

در تمام این ظلمات در انتظار راهی روشن می مانم و با پدید آمدن هر روزنه ای به سوی نور مطلق می شتابم اما از هر روزنه ی نوری که میگذرم به سیلابی سیاه تر می رسم و برای نجات هیچ غریقی را نمی یابم...

...

وقتی تمام هدف ها قربانی حس ناچیزی میشوند و هیچ کس، آگاه از سر نباید ها نمی شود، من چه کنم که دیگر هیچ کلامی تسلایم نمیدهد و هر واژه ای همچون نیشتر تا استخوانم فرو می رود...

پ.ن: یه وقتا دلم میخواد خیلی راحت راجع به چیزی که میخوام بنویسم اما همش باید به ملاحظات فکر کرد و آشنایانی که میان و اینجا رو میخونن... چقدر خوبه قبل از اینکه برای آشناها غریبه بشی از اول واسشون غریبه باشی...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شنبه 8 تیر 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com/

با همه وجودم احساس کردم که چه می خواهی بگویی. من نیز مانده ام میان و بایدها و نبایدها. ارزشها و بی ارزشیها...

فکر کنم بهترین جواب همینه (...)

شهرزاد سه‌شنبه 11 تیر 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم فرزانه خانوم گل:
خوبی؟؟؟
همه یما در مسیر زندگیمون..در بیراهه ها و در تنهاییهامون احساس میکنیم که خدا فریادمون رو نمیشنوه..
ولی این طور یست....
منم این رو حس کردم که میگم..
شکیبا باش و به خدا توکل کن...
عزیزم هر مطلبی رو که دوست داری بنویس...
به هیچی فکر نکن...
ولی حرف قشنگی زدی....
حرف دل من...
مدتها بود که بهش فکر میکردم..
تو ذهنم میمونه....
برای همه غربه ای آشنا باش....

سلام شهرزادی
خدارو شکر بد نیستم...
میدونم که اینطور نیست. ولی دوست دارم حداقل با خدا راحت حرف بزنم...
اگه خدا نبود که تا حالا صد بار مرده بودم...
مرسی که همیشه به من لطف داری شهرزاد جونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد