پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

حلقه

از یکی دو ماه پیش قرار گذاشته بودیم که برای اولین سالگرد با هم بودنمون حلقه ی ست بگیریم. ولی از اونجایی که ما خیلی هولیم دو ماه زودتر خریدیم. از اینکه حلقه بندازم خوشم میومد به خصوص که یرای دور کردن یه سری از مزاحمین هم مفیده ولی اصلا فکر نمیکردم که انداختنش اینقدر حس خوبی رو به همراه داشته باشه. فوق العاده اس!!! حلقه هامون و انداختیم تو دست هم تازه اونم چند بار!!!! چیه ندید بدید ندیدید؟؟؟ تازه هر بار هم خودمون واسه خودمون لی لی لی لی میکردیم! چون تا عروسی واقعی خیلی مونده ما هم دلمون و به همین خوش کردیم! الانم پا نشید بهم زنگ بزنید یا کامنت بذارید که شیرینی و شام و سفر دور دنیا و ... از این چیزا میخوایدا!!! الان مثل بچه های خوب همه دستاتون ببرید بالا و دعا کنید که برنامه ریزی های ما به هم نخوره، تا وقت عروسی هم عقب نیفته و در اصرع وقت به همتون شیرینی و شام بدیم انشاالله! وا خدا مرگم بده! دختر هم  دخترای قدیم! زمون ما اینطوری نبود که! دختر میموند تو خونه تا واسش خواستگار بیاد، بعدشم تا عقد نکردن همدیگرو نمیدیدن!!! خیلی دخترای این دوره زمونه چشم سفید شدن!!! البته با خودم نیستما!!! J

به همین زودی داریم یک ساله میشیم! دو حس کاملا متفاوت دارم. وقتی به خاطراتمون و اتفاقات پیش اومده فکر میکنم اصلا به نظرم نمیاد که فقط یه مدت خیلی کوتاه با هم بودیم. انگار از همون اول زندگیم کنارم بوده، ولی وقتی روز اول به یادم میفته انگار  که همه چیز همین دیروز شروع شد... یه شروع سخت با ادامه ای دلپذیر و شیرین...

خدایا شکرت...

نظرات 8 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

من نمی خوام بگم شیرینی و شام بده.اومدم تبریک بگم.مبارک باشه عزیزم.خوشبخت میشید با هم ان شا الله.قدر همدیگرو بدونید.ما دعا می کنیم براتون.شما هم دعا کنید برای ما. دوستت دارم.

مرسی... خوشبختی ما در کنار خوشبختی دیگرانه که کامل میشه... امیدوارم همه ی آدمای دنیا به خصوص دوستای خوب و مهربونمون همیشه احساس سعادت و خوشبختی کنن... ما نیز شما را دوست میداریم...

شهرزاد پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 03:41 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم بر فرزانه خانوم عاشق:
خوبی عزیزم.؟؟؟
مبارک خانومی..یادت باشه برای عروسیت منم دعوت کنی؛مردیم از بی عروسیی !!!
مبارکت باشه عزیزم امیدوارم که تا آخرین روززی که هستین در کنار هم همین طوری عاشق هم باشید و سرزنده...
برایت آرزوی خوشبختی دارم و سعادت..
فدای تو..
بووووس

سلاااااااااااام شهرزاد خانومی
بد نیستم...
مرسی! حالا کو تا عروسی... ولی به روی چشم! از همین حالا شما رو هم تو لیست مدعوین میذاریم...
امیدوارم...
من هم واسه همه ی دوستای خوبم آرزوی خوشبختی میکنم...
قرررررررررررربونت...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

کیستی...؟؟؟

باران پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام فرزانه جان
من نیومدم شیرینی و شام بگیرم.اومدم تبریک بگم عزیزم.امیدوارم خوشبخت بشین.قدر همدیگرو بدونید مادر.
واقعا مبارک باشه.
دوست دارم عزیزم

بارون جونم فکر کنم به خاطر تاخیر من تو جواب دادن دوباره گذاشتیش. منم دوباره تاییدش می کنم...
چشم مادر... دیگه به حرف بزرگان که نمیشه گوش نکرد...

ققنوس یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.startofanend.ir

چقدر باران! حیف که نمیتونه بیاد اون روز!!!

آره. منم دوست داشتم ببینمش...
تازه اگه بارون میومد واسه گرمای هوا هم مفید بود... الفراااااااااااااااار که الان دوباره میاد...

بید مجنون پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 03:03 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

سلام
مبارک باشه ... ن شاء الله به پای هم پیر شید مادرررر

سلاااااااااااام
مرسی... ان شاالله...

coral.... یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

coral...... یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

واااااای ی ی ی ی خوش به حالتووووون.... ایشالا خوشبخت میشید گلم
واسه منم دعا کن فرزانه...

ایشالا حلقه ی واقعیش قسمت خودت بشه عزیزم... با داشتن دوست خوبی مثل تو من همیشه خوشبختم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد