پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

وظیفه شناسی یعنی این!

سلام. اینجانب پلنگ صورتی با شما صحبت میکنه!!! اونقدر سوراخ سوراخ شدم که اگه آب بخورم عین همون پلنگ صورتی آبها از تنم بیرون میریزه. یه چند روزیه که به شدت مریضم. البته امروز بالاخره تونستم از رختخواب بلند شم ولی هنوز بدنم ضعف داره. پنجشنبه شب بیمارستان بودم که  یه پرستار خیلی محترمی اومد بهم سرم بزنه. ایشون هم نامردی نکردن و هفت جای دستم رو سوراخ کردن تا بالاخره زحمات بی دریغشون نتیجه داد و رگم پیدا شد! در آخر هم اون پرستار وظیفه شناس بعد از نیم ساعت که از تموم شدن سرمم گذشته بود اومد و سوزن رو از دستم درآورد! البته به جز اون هفت سوراخی که اون پرستار عزیز با مهربونی رو دستام گذاشت جای آزمایش و سرمی که صبح زده بودم هم بود. تازه این بیمارستان فقط پرستاراشون بهترین نیستن که! علاوه بر اونا دکترهاشونم از نخبگان این کشورن! دکتره هم کلی واسم دارو نوشت و سرم و آمپول و آزمایش و از این چیزا... چون حالم خیلی بد بود گفتیم بریم اول سرم بزنم که بتونم رو پام وایسم بعد بریم آزمایش بدم ولی دکتر عزیز خیلی حرف جالبی زد! گفت اول باید جواب آزمایش بیاد ببینیم مشکل چیه بعد سرم و به مریض میزنیم. خب یکی نیست بگه آقای عزیز تو که به تشخیصت شک داری آخه مگه مریضی این همه داروهای جورواجور تجویز میکنی. تازه وقتی ملت میرن و خدا تومن پول داروهارو میدن میگن باید وایسید اول جواب آزمایش بیاد. اصلا به این فکر نمی کنن که اون مریض بدبخت اگه الان نای آزمایش دادن داشت که نصفه شب به صورت افقی بلند نمیشد بیاد بیمارستان!!! تازه اینا که چیزی نیست. همون پنجشنبه صبحش هم رفته بودم دکتر. بعد از اینکه کلی منتظر شدیم تا نوبت کم کم به من برسه یه آقایی بی نوبت تشریف بردن پیش دکتر. اعتراض هیچ کدوم از کسانی هم که اونجا منتظر بودن تا نوبتشون بشه اثری نداشت. مریضی که نوبتش قبل از من بود میخواست بره داخل که دکتر فرمودن فعلا کسی داخل نشه چون مهمون دارن!!! اون مهمون عزیز هم تقریبا نیم ساعتی پیش دکتر موندن و گل گفتن و گل شنفتن!!! خلاصه که این چند روزه اصلا از دست بی صاحب بودن مراکز درمانی حرص نخوردم و اتفاقا از وظیفه شناسی تمام پرسنل بیمارستان هم لذت بردم... فقط نمیدونم چرا امیدوارم که خدا هیچ کس رو محتاج اینجور جاها و اینجور آدما نکنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.startofanend.ir

هنوز هم یاد سوال مهمون آقای دکتر میفتم خنده ام میگیره! بعد نیم ساعت اومده میگه "نوبت مریض بعدیه؟" انگار نه انگار که همه ملت معطل آقا بودن!

شما خودتون و ناراحت نکنید آقا! بچگی کردن!

بهار سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com/

انشالله که زودتر خوب بشی عزیزم.
یه خورده غذا بخور بذار مقاومت بدنت بره بالا و انقدر مریض نشی. چرا انقدر حرص میدی به جون من آخه؟؟؟

مرسی...
ای بابا! من که غذا میخورم!!!‌حالا درسته کم میخورم اما همه چی میخورم!!!

شهرزاد چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 05:49 ب.ظ

سلامممم فرزانه جوننننننن:
چی شدی؟؟
خدا بد نده؟؟؟
الان حالت بهتر شده؟؟؟بهتری؟؟
مراکز خوب هم هست ولی خوب نسبت بداش بیشتره...
خصوصی هم که بری با وجود خداد تومون پولی که میدی باز هم همین آشه و همین کاسه..
من که بیشتر از دو ساعت نمیتونم این جور جاها رو تحمل کنم و در مورد مهمان دکتر و این جور چیزا زودی قاط میزنمو و میام بیرون چون از وظیفه نشناسی و معطل کردن ادم در صورتی که حالت بده خیلی بدم میاد..
یه خورده به خودت برس بهتر بشی عزیزم..
مواظب خودت باش...
غذا بهخور بابام جانننن
فدای تو..
بووووس

سلام
دکترای عزیز هنوز تشخیص ندادن چم شده!!!
بد نبینی مادر...
خیلی حالم تعریفی نداره...
اگه خوبش و میشناسی به ما هم معرفی کن! ما که ندیدیم...
منم مجبور بودم وگرنه خیلی دلم میخواست بیام بیرون...
چشم...
بوووووووس

بید مجنون پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 03:01 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

واااااااااییییییییی خدا بد نده!
کلی از خودم خجالت کشیدم! خیلی آدم بدی هستم که اصلا سراغی ازت نگرفتم..
نمی دونم چرا!!! ولی انگار افتادم تو یه چاه ویل ! که از همه چیز دنیا دورم... هستم ولی روحم نیست
ان شاء الله زودتر خوب شی.. بهار هم راست می گه غذا بخور، ققنوس خان لططفا غذا خوردن ایشان را چک بفرمایید مراتب را اعلام نمایید!

بد نبینی مادر...
خجالت چیز خوبیه! بکش! :-)
انشاالله که زودتر از این حال و هوا درمیای... همه چیز این دنیا زودگذره...
مرسی عزیزم... چشم غذا هم میخورم!
ای بابا چرا پای ققنوس و وسط میکشی... چشم میخورم...

coral...... یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام عزیزم ...
خیلی دلم میخواست بیام ببینمت ولی .........
این 2هفته واقعا گرفتار بودم ببخشید
ولی ی ی ی ی ی....
خوب حتما قسمت نبود که ما همو ببینیم دیگه ....!!!!
درهرصورت ایشالا زودترخوب شی
...............

سلاااااااااااااااااااااام
این چه حرفیه عزیزم!!! همینکه میدونم به یادمی کلی واسم ارزش داره...
اگه این هفته کامل خوب شدم هماهنگ می کنیم همدیگرو میبینیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد