پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

قرص بخورید و باردار شوید

میدونید حضرت عیسی چطوری به دنیا اومد؟ عمرا اگه به مغزتون خطور کنه! تمام مدت اشتباه فکر میکردید که به اذن خدا حضرت مریم باردار شده! اگه یه کم صبر کنید اشتباهتون برطرف میشه!

یکی از دوستان خواهرم کلاس قرآن میرفت و  طی جلسات مختلف به تفسیر سوره ی مریم رسیدن. خانومی که آموزش میداد شروع کرد به شرح زندگی حضرت مریم و اونقدر گفت و گفت تا به اینجا رسید که: حضرت مریم همینجوری باردار نشد که! یه قرص اشتباهی خورد و زد یهو حامله شد!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا این چه قرصیه که میتونه یه دختره باکره رو باردار کنه خدا میدونه!

*********************************

شنیدید میگن مثلا فلانی اونقدر تجربه داره که حسابی آبدیده شده؟ منم همیشه فکر میکردم آبدیده شدن خیلی چیز خوب و مفیدیه! سعی کردم آبدیده بشم! نه تنها خودم بلکه حتی وسایلم! از این رو گوشیم و آبدیده کردم ولی نمی دونم چرا از اون موقع تا حالا دیگه درست کار نمی کنه و الان هم بیست و چهار ساعته تو شارژه! نکنه آبدیده شدن معنی دیگه ای داره؟!

********************************

اون وقتا که مربی مهد بودم یه سری یکی از بچه ها که خیلی شیطون بود و معمولا هم عادت داشت واسمون خاطره تعریف کنه اومد پیشمون و گفت: خاله نمیدونی دیشب مامانم چقدر خوشگل شده بود! گفتیم: خوشگل شده بود؟ چه شکلی بود؟ گفت: خیییییلی خوشگل بود، بعد هم به من گفت زود برو بخواب!

نظرات 7 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 28 آبان 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

ایول قرص! چه چیزایی تو بازار اومدنا!

خاطره اون بچه هم خیییییلی خنده دار بود!

گوشی هم ایشالا از آبدیدگی نجات پیدا کنه به زودی...

آره قرص! تازه اونم اون زمونا!
ایشالا... :-(

navid چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

اگه یه روزی برگشتیو گفتن فلانی مرده

بدون که زیره خاک سرد واسه نگاهت مرده

گریه نکن برایه من قسمت ما همینه

دستامو محکمتر بگیر لحظه اخرینه

پیداش نکردم حافظمم خوب نیست اگه ملطف کنی دوباره بپرس باشه باشه

منتظرم که بیایو بپرسی

دیر رسیدم خودت پیداش کردی. یکی از کامنتات و تایید نکردم. میام تو وبلاگت جوابش و میدم.

نوید جمعه 1 آذر 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.navidd.blogfa.com

ما هر دو برایه هم هر ثانیه کم بودیم

کی جز تو نمیدونه ما عاشق هم بودیم

ما عاشق هم بودیم

از من که گذشت اما......................

مگه تو چند سالته که انقدر با ناامیدی حرف میزنی آخه؟!!!!

navid یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

نامه هایم را بده جای پای اشک هایم را بده ،نامه هایم قصه های غصه هایم را بده
آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام
نامه هایم رابده جای پای اشک هایم را بده
من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام من بنای آرزو ها را ز هم پاشیده ام آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام .


بید مجنون دوشنبه 4 آذر 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://zamis.blogfa.com

خیلی با حال بود!
میگم کلا زدی تو خط بی سانسوری و چشم و گوش وا کردناااااااا

استغفرالله! من و این چشم و گوش وا کردن؟! :-)

شهرزاد جمعه 8 آذر 1387 ساعت 07:17 ب.ظ

سلاممم فرزانه جون:
خوبی؟؟؟
ببخشید یک مدتی نبودم..این قدر درس دارم که وقت خواب هم گاهی پیدا نمی کنم چه برسه به کار های متفرقه....
بازم سرمندم..
یبینم که اکتیو شدی وووو تند تند آپ کردی....
جلل الخالق...
بابا خدا می خواسته مریمشو که دختر ...بوده هراب نکنه گفته به اذن من این حامله شده نمیددونسته که دیگه مردم این قدر باهوش میشن و نیشه به این سادگی ها خرشو نکرد..
امان از دست این بچه...

فدای تو ..
فعللا.

سلاااااااااااااااااااااام شهرزاد جون
بابا می گفتی گاوی گوسفندی شتری چیزی قربونی میکردیم. زیادی کم پیدا شدی!
انشالله همیشه موفق باشی تو هر کاری...
آره دیگه اگه اینجوری باشه الان مریم مقدس تو شهر فراوونه!!!
نری شیش ماه دیگه برگردیا...
قربونت...

شهرزاد جمعه 8 آذر 1387 ساعت 07:40 ب.ظ

آپمممممممممممممممممممممم

اومدمممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد