پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

تابلوهای من

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

همیشه گفتم تو خیلی هنرمند کار درستی! اینم نمونه!!

بید مجنون سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 12:59 ق.ظ http://ZAMIS.BLOGFA.COM

سلام خانم هنرمند
آخرین تابلوت ( تار و ...) به نظرم از همه قشنگتره
کی بیایم نمایشگاه آثار شما خانوم؟
قالب جدید هم مبارگ

سلام خانم پر مشغله
تو با چشمای قشنگت میبینی عزیزم
سلامت باشی

navid سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.navidd.blogfa.com

دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانیست نمیدانم چرا در قلب زمستان طولانیست
از تو دوستات وب منو پاک کردی

وای ببخشید جا افتاد اسمت! مرسی یادآوری کردی!

عاطفه چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام. دنبال یه طرح نقاشی میگشتم که اینجارو پیدا کردم. کاش تابلوهای بیشتری میذاشتی! از تابلوهات مخصوصا سومی و سیبهاش که به نظرم خیلی خوب کار شدن خوشم اومد! موفق باشی عزیز... بازم از نقاشیات بزار!

سلام. پس من چه خوش شانسم که تو از اینجا هم دیدن کردی. راستش از بقیه ی تابلوهام عکسی نداشتم وگرنه حتما میذاشتم. نظر لطفته دوست خوبم. کار جدید کشیدم حتما دوباره میذارم. تابلوهایی که گذاشتم به جز اولی بقیه واسه ۳-۴ سال پیش بود.

عبدالسلام پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.SilenceVillage.com

سلام.
تابلوهای قشنگی هستن.
چهارمی هم خیلی به دلم نشست!

علیکم السلام یا عبدالسلام.
لطف داری.
چه جالب! اکثرا از چهارمی خوششون اومده!

coral.... شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 07:37 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام......................... انقدهمش قشنگ بود نمیتونم بگم کودوم قشنگتره!! محشرهههههههههههه

وای سلااااااااااااااااام... حسابی غافلگیرم کردی... مرسی عزیییزم... این کامنت یعنی برگشتی خونه و من میتونم به زودی ببینمت؟ خوشحال می شویییم... :-)

ققنوس سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.startofanend.ir

فردا میشه یک ماه که آپ نکردی! بیا آپ کن! آفرین! دستت درد نکنه!


بیا دیگه!




تو که هنوز نیومدی!



پس کجایی؟!! اومدی؟

با اجازه ی بزرگترا بعله! اومدم! دیگه به شما بعله نگیم به کی بگیم سرور خان!‌ :-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد