پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

ولنتاین خود را چگونه گذراندید؟

شال، شنل، کفش، ست کامل لوازم آرایش، ادکلن، عطر، یه چکمه ی مجلسی خوگشل، گل، کاکائو، قلب،...

اشتباه نکنید! اینا تبلیغات هیچ مرکز خریدی نیست! همشون رو فرزاد به مناسبت امروز بهم داد!!!  البته یه اشتباه بزرگ کرد که همراه اینا بهم آب قند نداد! تا حالا تو عمرم این همه کادو یک جا نگرفته بودم! گرچه تا حدودی از قبل آماده ام کرده بود ولی شنیدن کی بود مانند دیدن!  اگه فکر کردید که میخوام کادوهایی که من به اون دادم رو هم بهتون بگم کاملا در اشتباهید! واقعا فکر میکنید روم میشه در مقابل هدایایی که بالا نوشتم کادوهای خودمم نام ببرم! نه هرگز! اصرار نکنید!

به جز چکمه بقیه اش رو همین امروز افتتاح کردم! از جلوی آیینه که رد می شدم خودمم از تیپ و قیافم غافلگیر می شدم!  دیشب هم جلو و بغلای موهام و حسابی کوتاه کردم و امروز کلی متفاوت شده بودم! خلاصه که تیپم حسابی ارشاد خور بود. ولی خدارو شکر مدتیه که از برادران و خواهران مرشد خبری نیست! بالاخره انتخابات نزدیکه دیگه! از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر با هم بودیم و یک بار دیگه قشنگترین لحظه هارو برای هم ساختیم. این دومین ولنتاینی بود که با هم بودنمون رو جشن گرفتیم. اگه شرایط به وفق مراد بگذره احتمال داره که ولنتاین بعدی تو دوران نامزدی رسمیمون باشه. لطفا برامون دعا کنید!

  

*خوشحالم که هستی و به لحظه هام رنگ زندگی می بخشی! با همه ی وجودم دوستت دارم...*

نظرات 7 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 09:38 ب.ظ

فقط میتونم بگم:
خوشحالم که هستی و به لحظه هام رنگ زندگی می بخشی! با همه ی وجودم دوستت دارم...*

اینو که من گفتم! حداقل جمله هارو پس و پیش می کردی! :-)

بید مجنون یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

بابا تحویل بازار.......
خدا رو شکر که خوش گذشته

اینجوریاس دیگه

coral یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
damesh garmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!
vali be man khosh ziad nagzaaaaaaaasht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا؟!!! کلی دلم برات تنگ شده انشالله به زودی همدیگرو می بینیم...

ققنوس یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://immortalphoenix.wordpress.com

اینم آدرس جدیدم! دیگه کاملا از اون جای قبلی ناامید شدم!

نوید دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

ما عاشق هم بودیم حسی که یه عادت نیست از من که گذشت اما....
در انتظار راهم راهی که تو میدانی

سردیه نگاهو بشکن


فاصله سزایه ما نیست

تو میری واسه همیشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

واااای مبارک باشه! عزیزم آقا فرزاد انجام وظیفه کردن برای عروس خوشگلشون هر چی خریدن! امیدوارم صد تا ولنتاین دیگه هم با هم در کنار هم عاشق هم و خوشبخت باشید!

باز کیه که یادش رفته اسمش و بنویسه؟! ای سمیرااااا! حتما خودتی!‌
وقتی هنوز خبری نیست چه وظیفه ای آخه؟!!! گناه داره بچه!
چه دعاهای خوبیییییییییییی... مرسی. انشاالله...

کسی که مثل هیچکس نیست چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

ای وای! پیری و هزار عیب و علت دیگه. ببخشید باز یادم رفت.

کسی از تو به دل نمی گیره! بالاخره تو پیر مایی و سنی ازت گذشته!
p-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد