پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

عروسی

جمعه عروسی فرهاد پسر خالم بود ( برادر فرزاد) حسابی بهم خوش گذشت، بر خلاف پاتختی که همش دلم میخواست زودی برگردیم خونه! تازه تو عروسی کللللی بین فامیلای پدری فرزاد دارای شهرت و محبوبیت شدم! (به افتخارم یه کف مرتب بزنید تا ادامه بدم حرفم رو!!!! مرسی، کافیه!) آره داشتم می گفتم و این محبوبیت به این قضیه منجر شد که از فرهاد که گذشت چرا من رو واسه فرزاد نمی گیرن!!!!!!!!! البته دختر خالم (فریبا) گذاشتدشون تو خماری و اصلا انگار نه انگار که آفا فرزاد خودشون مدتهاست به این نتیجه رسیدن! واسه عروسی همون چکمه خوگشلام و پوشیدم که تو پست قبلی گفتم با یه دامن کوتاه و یه تاپ خیلی خوشگل که خودم بافتم! (یه کف مرتب دیگه بزنید) حیف که اون شب اونقدر سرگرم بودیم که اصلا عکس ننداختم وگرنه حتما با حفظ موازین شرعی از تاپم یه عکس میذاشتم تا همتون باور کنید چقدر خوشگل بود! تو تالار هم بدون استثنا همه از لباسم تعریف کردن و وقتی میپرسیدن از کجا گرفتم و می گفتم خودم بافتم چندین شاخ رو سرشون سبز می شد! صحبتهای مهمونا هم حول و حوش و ظاهر من و آرایش قشنگ فریبا و مش خوشگل سمیه و لباس خالم و ... خلاصه این وسط عروس چه نقشی داشت ما که نفهمیدیم!!!

پ.ن. 1: میخواستم یه پست شدیدا دپرسی بنویسم ولی هر کاری کردم نتونستم به افکارم نظم بدم. حالم که بهترشه شاید بتونم بنویسم...

پ.ن 2: قدیما بیشتر تحویلم می گرفتیدا! من حداقل روزی 15 بازدیدکننده دارم پس چرا افزایش کامنت ندارم؟ هان؟ هاااان؟ من فردا برم معتاد شم نقصیر تواِ! آره تویی که الان اینجارو خوندی و بدون کامنت میخوای صفحه رو ببندی!

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://immortalphoenix.wordpress.com

من به جان خودم برای همه پستهات کامنت میذارم! به جان خودم!
عروس که حکایتها داره! ایشالا خوشبخت بشن!

به جان خودم با تو نبودم. اما فقط تویی که واسه همه پستهام کامنت میذاری! خیر از جوونیت ببینی...

نبیل سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://nbl.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو بنام مدل لباس وعکس لینک کن وخبر بده که من هم این کار رو کنم

کسی که مثل هیچکس نیست چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

عزیزم... ان شا الله عروسی خودت به زودیه زود. من به آقا فرزادم کامنت دادم لطفا من رو هم تو عروسیتون دعوت کنین آخه من خییییلییی عروسی دوست می دارم. مخصوصا اگه عروس خوشگل باشه.

ان شاالله. اتفاقا ما تعداد فامیلامون خیلی کمه واسه همین تصمیم گرفتیم که همه ی دوستامون رو حتما دعوت کنیم. مطمئن باش تو هم تو لیست مهمونا هستی...

بید مجنون چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://zamis.blogfa.com

عجب!!! معرفت هم خوب چیزیه!
من واسه همه پست هات کامنت نمی ذارم؟ خودت واسه همه پست های ما کامنت می گذاری ناقلا؟؟!!!!!!!!!!!

نه دیگه! تو خودن رو با من مقایسه نکن که! یه نگاهی به آمار کامنتای من بنداز بعد یه نگاه به آمار کامنتای خودت! هیشکییییی من و دوست نداره! :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد