پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

برو کار کن مگو کار چیه...

به اولین خواسته ای که برای سال جدید داشتم رسیدم! من از امروز شاغل شدم! خیلی عجیبه که اصلا هیچ هیجانی ندارم! نه اینکه دوست نداشته باشما! نه! حتی این کارو دوست دارم ولی نمیدونم چرا اینجوریم! این اولین تجربه ی کاریم نیست و قبل از این هم کارنامه ام پر از کارهای متاسفانه شکست خورده اس! شاید دلیل این بی حس بودن هم همین تجربه ها باشه! معمولا به کارهای فردی تمایل بیشتری دارم و خوشبختانه این کار هم این خصوصیت رو داره و مهمتر از هر چیز هنری هم هست و خلاصه با روحیه ام ناسازگار نیست. برام دعا کنید تو کارم موفق باشم و خیلی زود به خواسته های بعدیم هم برسم. الان هم باید برم کم کم حاضر شم. خداحافظ ای خواب ناز که یادت بخیر...

نظرات 6 + ارسال نظر
بید مجنون سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

مبارکهههههههههههههه
کی بریم کافه سیاه و سفید شیرینی بخوووریم؟ و یه سری چیزها هم ببینه!

سلامتهههههههههههه
ها با کی بودی؟ با منی؟ نه با من نیستی؟ اصلا خجالت نمی کشی تا وقتی اون همکارت هست از من شیرینی میخوای؟!‌ اصلا به من چه که شیرینی بدم؟ اصلا مگه کار کردن شیرینی داره؟ کی باز خودش و با من مقایسه کرد؟ هر کی بره سرکار باید به من شیرینی بده ولی دلیل نمیشه من به بقیه شیرینی بدم که!

بید مجنون سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 02:54 ب.ظ http://zamis.blogfa.com

البته اینو هم بگم ! از آن جا که شما به ما حتی سر هم نمی زنی نمی خواستم دیگه اینجا کامنتی بگذارم ! اما خوب تبریک بحثش جداست!

ای خالی بند کی گفته من به تو سر نمی زنم؟! الان رفتم دیدم فقط یه پستت و نخوندم. البته قبول دارم که دیر به دیر میام ولی باور کن این یه ماه درگیر کار پیدا کردن بودم.

ققنوس سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

مبارک باشه! ایشالا که کار خوبی باشه و از اون مهمتر آینده خوبی برات به ارمغان بیاره!

سلامت باشی! البته اصلاح می کنم! آینده ی خوبی (برامون) به ارمغان بیاره!

ققنوس سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

اون برامون که اصلا یه بحث جداییه! این آینده ای که گفتم از یه لحاظ دیگه (تجربه کاری) بود! وگرنه آینده که کلا با همش خوبه! (آیکون نیش باز!)

ما شدیدا ارادت داریما!

کسی که مثل هیچکس نیست چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام عزیزم
مبارک باشه امیدوارم تو کارت موفق باشی و به همه ی خواسته های دیگت هم در سال جدید برسی

سلام
مرسی مهربون. انشاالله تو هم به هر چی میخوای زود زود برسی

مرجان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

جدی ی ی ی ی ی ی ی ی ی؟!!!!
به سلامتی عزیززززززززززززززم. ایشالا همیشه موفق باشی خواهر گلم.

به به ببین کی اومد
مرجان جونم خوش اومد
با بهت و حیرت اومد
به وبلاگم خوش اومد
:-)
مرسی عزیزم. انشاالله موفقیت های تورو ببینم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد