پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

وطن...

وطنم می بینی؟

گرگها آمده اند تا بدرند

و صدا را به سر نیزه برند

مشت، مشت خاک تو را بر سر هم می کوبند

خاک تو می جوشد

خاک تو جوی عظیمی شده از خون عزیزان وطن

من و میهن چه کنیم؟

وطنم سایه ی تو از سر ما دور مباد

سایه ی مکر وفریب همه دزدان وطن نابود باد

من و میهن همه دم بر سر یاران وطن گریانیم

می دانیم

هیچ ظلمی به جهان باقی نیست

و زمانیست که حتی گرگها

به فغان ناله کنند

و دل هموطن غمزده ای شاد کنند

نظرات 7 + ارسال نظر
ویداوست شنبه 6 تیر 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.vidavest.com

مستند بارداری محصول کانال Discovery

این برنامه جذاب که محصول کانال DISCOVERY می باشد بینندگان را از لحظه شروع برنامه یعنی لحظه آغاز حاملگی تا تولد با خود همراه می کند. مستند pregnancy guide با استفاده از تصویربرداری پیشرفته وتصویر سازی کامپیوتری تمامی مراحل رشد جنین و تغییراتی که در مادر آبستن در طول حاملگی رخ می دهد را به تصویر کشیده و همچنین یک رویان شناس و متخصص مامایی و زنان و زایمان از دانشگاه پزشکی Georgetown گزارش فرآیند بالینی تولد و انجام جراحی مادر آبستن را انجام می دهد. این برنامه در نهایت با نمایش دو متد تولد یعنی تولد طبیعی و تولد همراه با جراحی به پایان می رسد.

برای خرید این مستند بی نظیر و جالب به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :

http://www.vidavest.com

نه آخه خداییش چه ربطی به متنی که من گذاشتم داشت؟؟؟؟ دوستان عزیز یه کم فکر کنید بعد کامنت بذارید! ‌آخه این تبلیغ جاش اینجا بود؟؟؟

کسی که مثل هیچکس نیست یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

فرزانه ۱۰ دقیقه خندیدم کامنت بالایی رو که دیدم! حالا شما خودتت رو ناراحت نکن!

به کدامین گناه کشته شدم؟!

مرا بهای سبز و سرخ

این گوی داغ بر سینه ی آمالم

وه خاک گور که بر چشمان در راهم...

و اون چشمها... که همش جلوی چشامه!

افسوس... همه دارن کنار می کشن جز مردم بی دفاع... دلم میخواد خون گریه کنم...

بید مجنون سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

من و میهن همه دم بر سر یاران وطن گریانیم...
به عمرم واقعه سیاسی این قدر تحت تاثیرم قرار نداده بود و هیچ وقت فکر نیم کرد یه امر مسخره ای مثل رای گیری گریه ام را در بیاره اون هم گریه نه ! گریه تلخ ... این دو با هم خیلی فرق داره و من این بار تلخ گریستم ...

منم همینطور. همیشه هر وقت تاریخ می خوندم از دست خیلی هاشون اعصابم خورد می شد ولی هیچ وقت فکر نمی کردم که تو زمانی قرار بگیرم که قطعا بعدها جزء پست ترین حکومت ها ازش یاد بشه...

مرجان چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 05:45 ب.ظ

به قول سلطان بزرگ:
دوباره می سازمت وطن اگرچه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو میزنم
اگرچه با استخوان خویش...

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر 1388 ساعت 03:35 ق.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی دوست خوبم من باز امدم منتظرتم حتما بیا

ماهی تنها شنبه 13 تیر 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام فرزانه جان خوبی نکنه تو هم مثل من بی وفایی دیدی نکنه تو هم مثل من خیانت دیدی که دلت آروم نمی شه

سلام. نهههههههههههههه! همیشه که درد دل از بی وفایی نیست دوست عزیز!!!

مرجان یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

خوبی جیگررررررررررررررررررررررررم ؟؟؟؟

خوبم مرجانممممممممممممممممممم!!!!
تو چطوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد