پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

من خودم نمره ی بیستم!!!

کوچولوی یک ساله دیروز،عروس بیست ساله امروز 

البته الان انقدر زشت نیستما واسه خودم خانومی شدم و شمع بیست سالگی امروز رو در کنار همسر عزیزم فوت میکنم. فعلا این عکسارو ببینید زودی با خبرای جدید میام...  

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 11:20 ب.ظ http://shadowlessman.blogsky.com/

سلام
عروسیتون مبارک
براتون آرزوی یه عمر خوشبختی و سعادت می کنم.

سلام
ممنون ولی حالا تا خود عروسی خیلی مونده
بهترین آرزوی ممکن بود. مرسی...

ماهی تنها پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام خوبی
خودمونیما خیلی زشت بودی
من به روزم منتظرتم بای

سلام. زشت خودتی پررو. مجبورم می کنی عکس الانم و بذارم تا ببینی زشت کیه :-)
الان میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد