پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

مسافرت

فردا همراه همسر عزیزتر از جانم میریم سفر. یه سفر دونفره ی قطعا خاطر انگیز و عاشقانه که تا آخر عمر هرگز از یادمون نمیره. مکانش هم ناکجاآباده! چرا؟ چون هنوز خودمون هم نمیدونیم میخوایم کجا بریم! دیدیم زندگی یکنواخت شده گفتیم خودمون رو سورپرایز کنیم و فردا بریم ترمینال واسه هر جای نزدیک و خوش آب و هوایی که بود راهی سفر بشیم! پنجشنبه رو هم مرخصی گرفتم و خلاصه این چند روز و با همیم و میخوایم فقط خوش بگذرونیم! دعا کنید همه چی عالی باشه و وقتی برگشتم کلی حرف واسه گفتن داشته باشم. خیلی هیجان زده ام. الانم یه ساک به چه بزرگی بستم و گذاشتم کنار اتاق. من اصولا سنگین سفر میکنم. میدونم اخلاق بیخودیه ولی خب دست خودم نیست دیگه. فقط الان دلم واسه فرزاد میسوزه که بنده خدا میخواد اینارو با خودش اینور و اونور بکشه چون قطعا به من اجازه نمیده این بار سنگین و جابه جا کنم. میگم حالا خوبه من خودم خونه دار نیستم وگرنه فکر کنم وسایل خونمون رو هم بار میکردم با خودم می بردم. خب دوست جونام اگر بار گران بودیم رفتیم اگر نامهربان بودیم ( که قطعا نبودیم) رفتیم. سعی کنید زیاد از دوریم اشک نریزید. زودی برمیگردم یه کم صبر داشته باشید ! 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

وااااااااااااای مسافرت... اونم دونفره... اونم عشقولانه... قطعا فقط شمال میتونه خاطرانگیز باشه...
خوش بگذره عزیزدلم
مواظب خودتون باشین

مرسی مرجان خوبم. اتفاقا همش یاد سفر شما می افتادم.

مرجان شنبه 25 مهر 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

کجایی پس عزیزم؟
هنوز نیومدین؟

چرا عزیزم از دیروز دیگه خونه ام. فقط حس نوشتن تو دستام خشکیده. شاید زود برگردم.

مرجان یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

سلااااااااااام
خوش گذشت دختتتتتتتتتتر؟؟؟
بدو بیا بنویس دیگه!

علیک سلاااام
چشم خیلی زود می نویسم.

کسی که مثل هیچکس نیست دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

به به!!! سفر بی خطر... خوش که حتما گذشته... رسیدن به خیر... ان شا الله ماه عسلتون. تازه منم ۱ هفته شمال بودما... شعرم نوشتم برات.
ضمنا الان کلی حرف واسه گفتن نداری یعنی که هیچی ننوشتی تنبل خانوم؟!

مرسی. همه چیز عالی بود. ولی چیکار کنم اصلا حس نوشتن ندارم!!! :-(

مرجان شنبه 2 آبان 1388 ساعت 09:42 ق.ظ

کجایی خانوم؟
دل ما تنگه هاااا

منم دلتنگم. حتما میام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد