پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

پیک نوید

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است

زن دوم

الان داشتم فیلم زن دوم رو برای دومین بار میدیدم. البته اینبار با خیال راحت گریه کردم. دفعه ی اولی که دیدم با فرزاد رفته بودیم سینما. برام سخت بود که جلوی اون اشکام بریزه واسه همین اونقدر بغض تو گلوم جمع شد که تا یک هفته از گلو درد داشتم میمردم. واقعا داستان غم انگیزی داره، البته بازی فوق العاده ی نیکی کریمی هم به شدت روی اثرگذاری داستان در ببننده موثر بوده. پیشنهاد می کنم دیدنش رو از دست ندید. الانم  جو فیلم بدجوری من رو گرفته و دارم همون آهنگی که فروتن توی فیلم همش گوش میداد رو گوش میدم.

*********************************************

دچار یه سردرگمی عجیبی شدم. خیلی وقتا حس می کنم که خودم هم خودم رو نمی شناسم. خیلی وقته آرامشم رو گم کردم و نمی دونم چطوری میتونم دوباره اون روحیه ی شاد رو به خودم برگردونم. خیلی وقته که بدون هیچ دلیل موجهی و به هر بهونه ای اشکم سرازیر میشه، در حالیکه خودم هم میدونم که بی جهت دارم در مقابل اتفاقات بزرگ و کوچیک ضعف نشون میدم. خیلی وقته که هدفم رو مشتاقانه شروع می کنم و بعد اونقدر انگیزه ام به تحلیل میره که دیگه هیچ نایی واسه ادامه ی راه ندارم. خیلی وقته که دیگه واقعا نمی دونم کی هستم!!! وقتی اینجوریم خودم رو دوست ندارم. دلم میخواد همون فرزانه ی قدیمی بشم. صبور و محکم نه مثل الان که به هر تلنغری می شکنم...

نظرات 8 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://startofanend.ir

واقعا فیلمش خیلی غم انگیز بود!

اوهوم‌ (گریهههههههههههههه)

احسان سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام.. داستان فیلم جالب بود .. البته اشک اونایی رو در میاره که خیانت دیده باشن... مثل من... مخصوصا اون شعر داریوش که خیلی خوب انتخاب شده بود

سلام دوست کم پیدا... اشک هر کسی که هنوز قلبش می تپه و روحیه ی حساسی داره رو درمیاره... اون ترانه هم به نظرم یکی از شاهکارای داریوشه

ققنوس سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

من معذرت میخوام! کدوم ترانه بود؟ ترانه اش یادم نیست!

نمیتونم عذرت و قبول کنم! متاسفم! :-)
شام مهتاب

بید مجنون سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://zamis.blogfa.com

الهییییییییییییییییییییییی بمیرم مادر که این فرزاد نمیذاره تو گریه راحت هم بکنی!!!!! خودم اشکشو در میارم! پس حقوق خوندم واسه چی؟! واسه تو دیگه!!!

ای بابا! اون بنده خدا که چیزی نمیگه!‌ چون اولاش بود روم نمیشد ولی الان تا دلت بخواد پیشش آبغوره گرفتم!
ولی هر جا دیدم به نفعم نیست میام سراغت! من حقم و از این مرد میگیرم! :-)

شهرزاد سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

سلامم فرزانه جون:
خوبی عزیزم؟؟؟/سلامتی؟؟؟
خیلی دیره ولی امیدوارم که زمستون خوبی داشته باشی...
منم فیلمه زند دوم رو دوبار دیم ولی گریه نکردم..گریه نداشت....واقعیت بود....چیزی که الان در جامعه ی ما زیاده از این ماجراهاست...
البته فرشته ی طائر پور خیلی نویسنده ی ماهریه....
فرزانه هیچ کس نمیتونه بهت کمک که..تنو باید دنبال علتش بگردی..شاید هم میدونی و نمیخوای بری به جنگش...
سعی کن به خودت بیای...
بخواه...
فدای تو...
فعلا...

سلام شهرزادی
بد نیستم
مهم اینه که اومدی. تا اینجاش که خدارو شکر به خیر گذشته
خب هر کسی یه نظری داره... من اگه بازم ببینم حتما دوباره اشکم درمیاد...
قربونت...

navid جمعه 6 دی 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.navidd.blogfa.com

ای زندگی باور نکن دیگر تو را باور کنم


این عمر باقیمانده را در پایه تو پر پر کنم

دلنگران یونس سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
خوبی؟
از یونسمان خبر نمی گیری؟
http://everblooming.blogfa.com/post-72.aspx


plz send all

جاوا موب دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://javamob.blogsky.com

دقیقا عین من /خیلی وقته که هدفم رو مشتاقانه شروع می کنم و بعد اونقدر انگیزه ام به تحلیل میره که دیگه هیچ نایی واسه ادامه ی راه ندارم....
----
راستی دانلود کتاب مخصوص موبایل /
بدو بیا که حراجش کردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد